Radio en TV

Filmblok 147 van filmclub Cine ’67 op TV Ridderkerk

De enthousiaste leden van filmclub Cine ’67 hebben in de afgelopen jaren een breed scala aan films opgenomen, waaronder diverse korte speelfilms, documentaires en andere films.

RTV-Ridderkerk zendt op dinsdag 21 juni en op zaterdag 25 juni 2022 dit blok uit op 14.00 en 18.00 uur. In dit honderd zevenenveertigste filmblok zijn 4 films opgenomen:
– Tristesse: Een speelfilm over een leven lijden door lijden in het verleden om wakker te worden in het heden waar het verleden ontspoort.
– De Platenkast: Een documentaire over Louis, een muziekliefhebber, die een aantal bijzondere platenhoezen toont uit zijn platenverzameling.
– Willemstad: Een registratie van het stadje Willemstad met beelden van een wandeling en luchtopnames.
– Verkeerschaos in Vietnam: Een registratie over het vervoer in Vietnam, dat eigenlijk een verkeerschaos is.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.