Radio en TV

Filmblok 148 van filmclub Cine ’67 op TV Ridderkerk

De enthousiaste leden van filmclub Cine ’67 hebben in de afgelopen jaren een breed scala aan films opgenomen, waaronder diverse korte speelfilms, documentaires en andere films. RTV-Ridderkerk zendt op dinsdag 28 juni en op zaterdag 2 juli 2022 dit blok uit op 14.00 en 18.00 uur.

In dit honderd achtenveertigste filmblok zijn 4 films opgenomen:
– Feromoon: Een animatiefilm over een fantasie over een bijenvolk.
– Zeven: Een vakantiereportage waarin wordt een oud spoorweg traject in deze regio met en op de fiets wordt verkend.
– Fort en sluw aan de Lek: Lucht opnamen door drone en grondopnamen van Fort Honswijck (Nieuwe Hollandse Waterlinie). Schalkwijk, bouwjaar 1842-1848. Stuw Hagestein.
– Molens Kinderdijk in Vogelvlucht: Lucht opnamen door drone van de molens in Kinderdijk.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.