Radio en TV

Filmblok 164 van filmclub Cine ’67 op TV Ridderkerk

De enthousiaste leden van filmclub Cine ’67 hebben in de afgelopen jaren een breed scala aan films opgenomen, waaronder diverse korte speelfilms, documentaires en andere films. RTV-Ridderkerk zendt op dinsdag 18 april en op zaterdag 22 april 2023 dit blok uit op 14.00 en 18.00 uur.

In dit honderd vierenzestigste filmblok zijn 3 films opgenomen:
– De Mantel: Een speelfilm waarin een kunstschilder vast zit in zijn creativiteit. Hij worstelt om hier uit te komen en treedt terug in zijn verleden.
– Bij Hoog en Laag: Een documentaire over de waterstanden op onze rivieren en de gevolgen hiervan.
– Uit eigen stad: Impressie vanuit Rotterdam over de Markthal.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.