Radio en TV

Filmblok 167 van filmclub Cine ’67 op TV Ridderkerk

De enthousiaste leden van filmclub Cine ’67 hebben in de afgelopen jaren een breed scala aan films opgenomen, waaronder diverse korte speelfilms, documentaires en andere films. RTV-Ridderkerk zendt op dinsdag 9 mei en op zaterdag 13 mei 2023 dit blok uit op 14.00 en 18.00 uur.

In dit honderd zevenenzestigste filmblok zijn 3 films opgenomen:
– Lisa Goes Out: Een speelfilm waarin Lisa wel eens een avondje gezellig uit wil zonder alcohol of drugs. Maar toch loopt de avond niet erg aangenaam af.
– De Oude Maas: Dronefilm met beelden van de Oude Maas.
– Scotch Malt Whisky: Een documentaire over whiskey.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.