Radio en TV

Filmblok 63 van filmclub Cine ’67 op TV Ridderkerk

De enthousiaste filmclub Cine ’67 heeft in de afgelopen jaren een breed scala aan films opgenomen, waaronder diverse korte speelfilms, documentaires en andere films.

RTV-Ridderkerk zend op dinsdag 19 maart en op zaterdag 23 maart 2019 dit blok uit op 14.00 en 18.00 uur.

In dit drieënzestigste filmblok zijn 3 films opgenomen:

• Spanje Andalucia: Een vakantiefilm over Andalucia in Spanje.
  • Tweestrijd: Een speelfilm waarin Tom zijn oude vriend uit daagt voor een wedstrijd en zet daarbij hun vriendschap op het spel.
  • Wild Temptation: Een speelfilm van 1 minuut over ‘De Verleiding’.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.