Radio en TV

Geslaagd optreden Mot Wat bij Bluezy

Afgelopen donderdagavond 14 oktober 2021 konden muziekliefhebbers weer genieten van een live-optreden in het radioprogramma Bluezy. Te gast was de formatie Mot Wat uit de Hoeksche Waard. Presentator Nico Bravenboer kon terugkijken op weer een geslaagd optreden.

Mot Wat bestaat uit vijf enthousiaste mannen, die geïnspireerd door oude Blues-klassiekers, Nederlandstalige blues maken. Mot Wat bestaat uit: Marinus Verschoor (toetsen/zang), Stephan van Rijt (bas/zang), Ad Boender (drums), Leen Baars (Harmonica/zang) en Mike Vuijk (gitaar/zang).

Heeft u de uitzending gemist, dan kunt u het terugluisteren via Uitzending Gemist. De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van RTV-Ridderkerk.

Foto’s: Dick v.d. Wilt