Radio en TV

GGD geeft toelichting gebruik sporthal de Wissel bij Prettig weekend

Aanstaande zaterdag 10 april zijn de heren Rens Kettner en Ewout Fanoy van de GGD Rotterdam Rijnmond te gast in het radioprogramma Prettig Weekend. Zij praten ons bij over locatie sporthal de Wissel.

Van 12 t/m 30 april zal hier een testlocatie zijn maar de Wissel staat ook genomineerd als priklocatie die medio mei functioneel moet worden. Er zijn veel vragen die leven onder de Ridderkerkse inwoners, zoals:

• Wanneer kunnen mensen in De Wissel terecht voor vaccinatie ?
  • Moeten mensen hun prik uitstellen tot ze naar De Wissel kunnen ?
  • Als er in De Wissel geprikt gaat worden, voor wie zijn deze prikken bestemd of is dat voor alle leeftijden?
  • Waar kunnen mensen in de regio terecht ?

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Luister dan elke zaterdag naar Prettig Weekend van 10:00 tot 12:00 uur of luister naar de herhaling op de maandagavond van 19.00 tot 21.00 uur via RTV Ridderkerk. Terugluisteren is ook mogelijk via ‘Uitzending gemist’ in de app of op de site.