Radio en TV

Goede Vrijdag vanuit de Wilhelminakerk

Op Goede Vrijdag 15 april 2022 zendt Radio Ridderkerk een extra aflevering uit van het programma ‘Ridderkerk en de Kerken’ met de dienst vanuit de Wilhelminakerk in Slikkerveer. De dienst begint om 19.30 uur. Voorganger is Ds. H Schipaanboord.

Het radioprogramma ‘Ridderkerk en de Kerken’ wordt uitgezonden tussen 19.00 en 21.00 uur. De uitzending wordt omlijst met Paasmuziek. Presentatie is in handen van Jacoline Molendijk en de techniek wordt verzorgd door René Lodder.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.