Radio en TV

Guus Bok, Paultje Poets en Marlane bij Radio Ridderkerk

Op vrijdag 28 juni 2019 zijn weer verschillende artiesten te horen bij Radio Ridderkerk.

In het programma Muziek Mix heeft presentator Richard Veen rond 16.45 uur een gesprek met de Ridderkerkse zanger Guus Bok. Op de langste dag van het jaar presenteerde Guus zijn nieuwe single Lange Dag en wordt teruggeblikt op zijn optreden vorig weekend op het Koningsplein tijdens de Veteranendag. Tussen 17.00 en 19 00 uur volgt een nieuwe aflevering van het radioprogramma Lekker Hollands. Ook hiervan is de presentator Richard Veen en hij spreekt in het eerste uur met zanger Paultje Poets over zijn nieuwe single ‘Met mijn knikker in de zon’. In het tweede uur wordt in de studio de Nederlandstalige zangeres Marlane verwelkomd. Zij komt praten over haar hit single ‘Ik ben verliefd’.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet:  www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 36, Ziggo met CL+ module op kanaal 336, KPN kanaal 1077, Tele2, Vodafone en via de APP ‘De Lokale Omroep’.