Radio en TV

Henk Robbemond en Javi Escalera bij Radio Ridderkerk

Op vrijdag 2 augustus 2019 zijn weer verschillende artiesten te horen bij Radio Ridderkerk.

In het programma Lekker Hollands heeft presentator Richard Veen tussen 17.00 en 19 00 uur in de studio twee artiesten. In het eerste uur schuift uit Dordrecht de zanger Henk Robbemond aan, die pas zijn nieuwe single ‘Gelukkig’ heeft uitgebracht. In het tweede uur ontvangt Richard Veen de Ridderkerkse zanger Javi Escalera, die alles komt vertellen over zijn nieuwe single ‘Het Terras’.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet:  www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 36, Ziggo met CL+ module op kanaal 336, KPN kanaal 1077, Tele2, Vodafone en via de APP ‘De Lokale Omroep’.