Radio en TV

Herfstconcert Harmonie Slikkerveer op TV Ridderkerk

Afgelopen zaterdag 15 oktober 2022 verzorgde Harmonie Slikkerveer een verrassend Herfstconcert in de Maranathakerk. Het eerste optreden van de avond werd verzorgd door het jeugdorkest van de vereniging. Het jeugdorkest van de vereniging is het laatste jaar sterk gegroeid, voor een aantal jeugdleden was het dus extra spannend, het was namelijk hun eerste concert. Het jeugdorkest stond onder leiding van dirigent Ferdi Seelach.

Het concert van het jeugdorkest wordt uitgezonden van vrijdag 4 november tot en met zondag 6 november om 13.00 en 15.00 uur op TV Ridderkerk.

Daarna volgde het grote orkest, dat onder leiding van dirigent Jurgen Nab stond. Zij brachten een zeer gevarieerd programma. Het concert werd geopend met een mooie concert mars March Mover en werd vervolgd met diverse mooie composities, zoals onder andere Seagate Overture, The adventures of Baron Munchhausen en A time there was.

Het concert van het orkest wordt uitgezonden van vrijdag 4 november tot en met zondag 6 november om 16.00 en 20.00 uur op TV Ridderkerk.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.