Radio en TV

Hoe gaat het met uw club?

Inmiddels wordt ons leven al ruim een jaar lang beheerst door het coronavirus. Interviewer Arjan ’t Jong en cameraman Stefan Coule namen voor RTV-Ridderkerk een kijkje bij een aantal Ridderkerkse sportverenigingen om een beeld te krijgen van het gevoel bij de clubs.

Deze week worden twee afleveringen uitgezonden bij TV Ridderkerk vanaf maandag 26 april tot en met vrijdag 30 april 2021 dagelijks van 15.00 uur tot 23.00 uur. Op de oneven uren is korfbalvereniging KCR te zien en op de even uren voetbalvereniging SV Slikkerveer.

Vorige week was al het filmpje te zien bij handbalvereniging Saturnus ’72.

Handbalvereniging Saturnus

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: rtvridderkerk.nl.

Korfbal vereniging KCR

Voetbalvereniging SV Slikkerveer