Radio en TV

Huisarts Jeanette Caljouw in Seniorentijd

In het radioprogramma ‘Seniorentijd’ van Radio Ridderkerk is met ingang van dinsdag 11 mei huisarts Jeanette Caljouw te horen. Tweewekelijks wordt gesproken met de huisarts en worden verschillende onderwerpen toegelicht. Samen met haar man, huisarts Duco Caljouw, is zij werkzaam in Huisartsenpraktijk Caljouw in de Prinses Margrietstraat in Slikkerveer.

Aanstaande dinsdag zal worden gesproken over hooikoorts. Luisteraars van het programma kunnen onderwerpen indienen door te bellen naar de redactie van Seniorentijd tijdens de radio-uitzendingen via telefoon 0180 – 430777. Seniorentijd is er iedere dinsdag van 10.00 tot 12.00 uur. In het programma is er daarnaast wekelijks een quiz waarbij mooie prijzen zijn te winnen.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de RTV-Ridderkerk APP.

Foto: Roelie ’t Jong