Radio en TV

Jan Koevoet in Lekker Hollands

Op vrijdag 7 februari 2020 ontvangt presentator Richard Veen in het programma ‘Lekker Hollands’ tussen 17.00 en 19.00 uur Jan Koevoet in de studio.

De Brabantse zanger heeft recent het liedje ‘Jij bent te mooi om waar te wezen’ opnieuw als single uitgebracht. Deze nieuwe single van Jan Koevoet! verscheen voor het eerst in 2005 en is toen bij het grote publiek onvoldoende onder de aandacht gebracht. Nu is de single, opgenomen in de studio van Manfred Jongenelis, in een hedendaagse versie uitgebracht. Uiteraard zijn er nog veel meer vragen waar Richard Veen antwoord op hoopt te krijgen in ’Lekker Hollands’.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet:  www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 36, Ziggo met CL+ module op kanaal 336, KPN kanaal 1077, Tele2, Vodafone en via de APP ‘De Lokale Omroep’.