Radio en TV

Jeffrey Lake bij Radio Ridderkerk

Op vrijdag 20 september 2019 zijn weer diverse nieuwe Nederlandstalige liedjes te horen bij Radio Ridderkerk. In het programma Lekker Hollands heeft presentator Richard Veen tussen 17.00 en 19 00 uur in de studio Jeffrey Lake te gast.

Jeffrey zingt inmiddels al weer bijna 10 jaar en hij komt natuurlijk ook alles vertellen over zijn nieuwe single ‘Mijn Fantasie’.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet:  www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 36, Ziggo met CL+ module op kanaal 336, KPN kanaal 1077, Tele2, Vodafone en via de APP ‘De Lokale Omroep’.