Radio en TV

JJ Sharp & the Salty Dog live bij Bluezy op TV

In het radioprogramma Bluezy was op donderdag 23 augustus 2018 JJ Sharp & the Salty Dog in de studio. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontving in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview werd er ook live opgetreden.

Deze nieuwe samenwerking van JJ Sharp & The Salty Dog brengt een zeldzame mix van krachtige nummers afgewisseld met rauwe blues en rustige ballads met nummers van o.a. BB-King, Eric Clapton, Procol Harum, Allman Brothers, Boz Scaggs, maar ook eigen werk.

De bandleden zijn: JJ Sharp (Jan J. Scherpenzeel) – lead vocals & harmonica (Ex. Twelve Bar Blues Band), Alex Buiting – lead guitar (Ex. Hans La Faille Band), Eddy van de Bunte – keys (Ex. Flavium), Alex Bongers – bass (Ex. Free & Easy), Mathieu van Uden – drums (Ex. Ana Popovic).

Deze impressie wordt uitgezonden vanaf maandag 15 oktober tot en met donderdag 18 oktober 2018 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven heel uur. Het programma is te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.