Radio en TV

John Waite in ‘The Story Of’

Op zondag 15 juli wordt tussen 17.00 en 18.00 uur weer een nieuwe aflevering van het radioprogramma ‘The Story Of’ uitgezonden bij Radio Ridderkerk. Dit keer een aflevering met de Britse zanger John Waite.

De zanger John Waite werd op 4 juli 1952 geboren in Lancaster en is vooral bekend door zijn leadzang voor de band The Babys, met zijn solo hits en met de formatie Bad English. Met The Babys scoorde John Waite grote hits. Vooral bekend zijn ‘Isn’t It Time’ uit 1977 en ’Everytime I Think Of You’ uit 1979. Nadat The Babys in 1981 uit elkaar gingen, scoorde Waite in 1984 een nummer 1 hit in Amerika met ’Missing You’. In 1989 vormde hij met onder andere ex-leden van Journey: Neal Schon en Jonathan Cain de band Bad English. Met ’When I See You Smile’ scoren ze een nummer 1 hit in Amerika. In Nederland hadden ze 2 hits met ’Straight To Your Heart’ in 1991 en ’Time Stood Still’ een jaar later.

Het programma wordt samengesteld door Frank Stoute, Roel van den Oever, Bob den Breeijen en Kees de Klerk.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.