Radio en TV

Kerstpraise One Voice bij TV Ridderkerk

Op TV Ridderkerk wordt in het Kerstweekend de live-registratie van het Kerstconcert van jongerenkoor One Voice uitgezonden.

Op vrijdag 18 december werd het concert live uitgezonden via de eigen website van het koor. Op zaterdag 25 december en zondag 26 december is het concert te zien en te horen via TV Ridderkerk om 16.00 en 21.00 uur.

Het thema van deze bijzondere kerstpraise is: Is There Room. Het programma bestaat uit koor- en samenzang. Meer informatie over het Jongerenkoor One Voice is te vinden op de website jongerenkooronevoice.nl.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.