Radio en TV

Kerstviering 2021 De Driemaster op TV Ridderkerk

Op donderdag 23 december 2021 plaatst basisschool De Driemaster uit Ridderkerk haar online-kerstviering op hun YouTube-kanaal voor iedereen die het zien en horen wil. Thema ‘Het Licht’ staat centraal tijdens de kerstviering.

Kerstviering

Een aantal ouders, leerlingen en personeelsleden van De Driemaster heeft hun medewerking verleend aan de video. Ook de EO en de Maranathakerk (Ridderkerk) hebben bijgedragen of meegeholpen aan de totstandkoming van deze online viering.

Op eigentijdse wijze neemt de Driemaster u mee tijdens deze viering met muziek, het aansteken van adventskaarsen, gesproken woord over ‘Het Licht’, een verhaal, Bijbellezing en gebed. Geeft u ook ‘Het Licht’ door!

TV Ridderkerk

Ook RTV-Ridderkerk zal deze kerstviering uitzenden op TV Ridderkerk en wel op donderdag 23 december tot en met zondag 26 december 2021 om 14.00, 17.00 en 20.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.

De Driemaster wenst u allen een goed en gezegend kerstfeest toe.