Radio en TV

Kim Wilde in ‘The Story Of’

Zondag 18 november is er van 17.00 uur tot 18.00 uur weer een nieuwe aflevering van ‘The Story Of’ bij Radio Ridderkerk.

Deze keer staat de op deze dag jarige Engelse zangeres Kim Wilde centraal. Kim Wilde, geboren als Kim Smith in het Engelse Chiswick op 18 november 1960, is een Britse zangeres en tuinierster. Ze debuteerde in 1981 met nummer ‘Kids in America’, een top10-hit in Nederland en nummer 2 in Engeland. In 1987 haalde ze nummer 1 in Amerika met haar versie van ’You Keep Me Hangin’ On’. Kim Wilde’s carrière was onvoorspelbaar, met veel pieken en dalen. Tussen 1998 en 2005 was ze voornamelijk bekend als tuinierster in Engeland. In 2006 keerde ze met redelijk succes terug als solo- artiest, na haar eerste en enige nummer 1-hit ’Anyplace,Anywhere, Anytime’ in Nederland in 2003 samen met Nena.

Als gast in de studio hebben we dan onze eigen RTV-Ridderkerk weerman Gert de Bruijn. Fan van Kim Wilde vanaf het eerste uur en Gert stelt voor deze gelegenheid ook de playlist samen. Kortom weer een fraai uurtje nostalgie in ‘The Story Of’ van de programmamakers Roel van den Oever, Frank Stoute, Kees de Klerk en Bob den Breeijen.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.