Radio en TV

Kinderboerderij Dierenhof op TV Ridderkerk

Zeer recent zijn er weer meerdere nieuwe dieren geboren op de Kinderboerderij Dierenhof aan de Oosterparkweg in Ridderkerk.

Op zaterdag 18 mei 2019 worden er weer schapen geschoren van 10.30 tot 16.00 uur, is er een roofvogelshow en zijn er nog meer activiteiten op de Kinderboerderij voor jong en oud.

In de film over Kinderboerderij Dierenhof wordt een bezoek gebracht aan de Kinderboerderij en gekeken wat je er allemaal kan zien en doen. Cameraman Harry Noy en interviewster Marijke van der Schoor gingen samen op pad.

De film wordt vanaf maandag 13 mei tot en met vrijdag 17 mei 2019 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven heel uur. Het programma is dan te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk.