Radio en TV

Kunst in Ridderkerk met Ellie Smelik

RTV-Ridderkerk zendt op maandag 16 december 2019 het derde deel uit van een nieuwe maandelijkse serie portretten van kunstenaars. In de aflevering van december staat Ellie Smelik-Damsteeg centraal.

Hierin laat ze zien hoe zij werkt met de techniek van textiel in doorzichtig plastic. Zij is uniek met deze techniek. Ook maakt zij kleding, sieraden, glas in lood en diverse gebruiksvoorwerpen. Zij heeft een uitgebreid assortiment en werkt groot maar ook klein en met oog voor details.

Deze aflevering wordt vanaf maandag 16 december tot en met vrijdag 20 december 2019 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk even heel uur. Het programma is te zien om 16.00, 18.00, 20.00 en 22.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep).

Daarnaast zijn de video’s ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk.