Radio en TV

Kunst in Ridderkerk met Erna Wouters op TV

RTV-Ridderkerk start op maandag 21 oktober 2019 met een nieuwe maandelijkse serie portretten van kunstenaars. In het tv-programma Kunst in Ridderkerk staat hoedenmaker Erna Wouters centraal.

Erna maakt hoeden, haardecoraties en accessoires. Ze exposeert met haar werk internationaal en heeft al verscheidende prijzen met haar werk gewonnen. Zij kan haar werk heel persoonlijk maken door het aan te passen aan de wensen van haar klanten en dat betekent van alledaagse hoeden tot haute couture.

Meer informatie over Erna Wouters: www.ernawouters.nl.

De film wordt vanaf maandag 21 oktober tot en met vrijdag 25 oktober 2019 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven heel uur. Het programma is te zien om 14.00, 16.00, 18.00, 20.00 en 22.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep).

Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.