Radio en TV

Kunst in Ridderkerk met Leo Pors

RTV-Ridderkerk zendt op maandag 17 februari 2020 het vijfde deel uit van een nieuwe maandelijkse serie portretten van kunstenaars. In de aflevering van februari staat Leo Pors centraal. Hierin laat Leo Pors zien dat hij een geweldige fijnschilder is, die voornamelijk werken maakt met olieverf.

De werken van Leo zijn met name geliefd in het buitenland, waarbij hij geroemd wordt om zijn stofuitdrukking van glas, keramiek en damast. Zijn werk gaat heel de wereld over en zijn werk straalt rust en verfijning uit. Meer informatie: www.leopors.nl.

Deze aflevering wordt vanaf maandag 17 februari tot en met zondag 23 februari 2020 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven heel uur. Het programma is te zien om 16.00, 18.00, 20.00 en 22.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (RTV-Ridderkerk en De Lokale Omroep). Daarnaast zijn de video’s ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk.