Radio en TV

Lekker Hollands met Kerst

Op vrijdag 20 december 2019 is er een bijzonder aflevering van Lekker Hollands met Kerst te zien en horen tussen 17.00 en 19.00 uur. De reguliere radio-uitzending wordt dan zowel via Radio Ridderkerk als ook op het YouTube-kanaal van RTV-Ridderkerk uitgezonden.

Presentator Richard Veen ontvangt in zijn live programma diverse artiesten, die samen met hem een mooie Kerstaflevering gaan maken. In ieder geval komen de muzikale gast live zingen in het programma, waarin de nadruk ligt op de Kerst. Wat ga jij doen met Kerst ?

Aan het programma wordt in ieder geval meegewerkt door Perry Zuidam, Robert Spruit, Riny Valentijn, Nicky Baegen en Javi Escalera.

Javi Escalera

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet:  www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 36, Ziggo met CL+ module op kanaal 336, KPN kanaal 1077, Tele2, Vodafone en via de APP ‘De Lokale Omroep’.