Radio en TV

Live uitzending Radio3x2

RTV-Ridderkerk verzorgt deze week uitzendingen in de gedachte van 3×2. Op vrijdagmiddag 21 augustus is er een speciale radio uitzending met een terugblik op wat er in de afgelopen week heeft plaatsgevonden aan de hand van beschouwingen en interviews. De uitzending is te beluisteren van 15.00 tot 18.00 uur en deze wordt op zaterdag herhaald op dezelfde tijd. Er is in het weekeinde ook een weekoverzicht te zien op TV Ridderkerk.

Heb je de bijdragen van de afgelopen dagen gemist? Kijk snel op onze socials, website en app. Daar vind je ook de speciale podcasts met dagverslagen.
De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is er TV Ridderkerk, te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de RTV-Ridderkerk App.

Foto: Aad Hoogendijk