Radio en TV

Marcel van Driel in KinderboekenCast bij RTV-Ridderkerk.

Op 2 november 2022 zendt RTV-Ridderkerk de derde KinderboekenCast uit. Voor deze aflevering is kinderboekenschrijfster Marjo de Vroed op bezoek gegaan bij collega-schrijver Marcel van Driel. In deze aflevering staat het eerder dit jaar uitgekomen boek “Game Helden tegen de monsters” centraal.

Natuurlijk ontbreken ook het ‘ditje en datje’, de vragen van de kinderen en de boekbespreking niet in deze editie. Tot slot gaat Marjo in gesprek met de schrijver over zijn boek en geeft hij ons een kijkje achter de schermen.

De KinderboekenCast wordt elke eerste woensdag van de maand om 11.00 uur uitgezonden op Radio Ridderkerk. Een dag later is de podcast terug te luisteren via de website van RTV-Ridderkerk: www.rtvridderkerk.nl/podcasts.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, T-Mobile 767, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.