Radio en TV

Marco de Hollander bij Radio Ridderkerk

Op vrijdag 1 november 2019 zijn weer diverse nieuwe Nederlandstalige liedjes te horen bij Radio Ridderkerk. In het programma Lekker Hollands heeft presentator Richard Veen weer een aantal muzikale gasten tussen 17.00 en 19 00 uur in de uitzending.

In het eerste uur spreekt Richard met de zangeres Tamara Tol over haar nieuwe single ‘Welkom thuis’. In het tweede uur ontvangt Richard de zanger Marco de Hollander in de studio, die niet alleen het feest op het Koningsplein bij de RadioNL Zomertoer mocht afsluiten, maar ook zijn nieuwe single ‘Jij bent aan de beurt’ komt toelichten.

Met een stampvolle agenda, een BumaNL Award, een uitverkocht concert, 3 hitsingles, een splinternieuw album en het jaar afsluiten tijdens het Mega Piraten Festijn in het Gelredome is het jaar 2019 nu al hét jaar van Marco de Hollander.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet:  www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 36, Ziggo met CL+ module op kanaal 336, KPN kanaal 1077, Tele2, Vodafone en via de APP ‘De Lokale Omroep’.