Radio en TV

Marco de Hollander in Lekker Hollands

Op vrijdag 28 februari 2020 heeft presentator Richard Veen in het programma ‘Lekker Hollands’ tussen 17.00 en 19.00 uur weer twee artiesten in de uitzending.

In het eerst uur is dat de zanger Marco de Hollander, die vertelt over zijn nieuwe single ‘Zo Is ‘t Leven’. In het tweede uur ontvangt Richard Veen de zanger Arno Britting. Zijn nieuwe single is ‘Huilen Doe Ik Wel Alleen’.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet:  www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 36, Ziggo met CL+ module op kanaal 336, KPN kanaal 1077, Tele2, Vodafone en via de APP ‘De Lokale Omroep’.