Radio en TV

Mot Wat live bij Bluezy op TV Ridderkerk

In het radioprogramma Bluezy was op donderdag 13 februari 2020 de band Mot Wat in de studio. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontving in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview werd er ook live opgetreden.

Mot Wat bestaat uit vijf enthousiaste mannen die oude bluesklassiekers herschrijven en er een Nederlandstalig motwat-sausje over gooien. Zo hertalen zij, in het Nederlands, nummers van onder andere Muddy Waters, Ray Charles, Stevie Ray Vaughn en Eric Clapton. De mannen van Mot Wat genieten van elk optreden en dat straalt er ook vanaf!  De unieke combinatie toont aan dat blues voor jong en oud is. Zodra deze mannen beginnen met spelen, is wel duidelijk dat leeftijd niet meer uitmaakt.

Deze aflevering van Bluezy live wordt vanaf maandag 24 februari tot en met donderdag 27 februari 2020 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk even heel uur. Het programma is te zien om 16.00, 18.00, 20.00 en 22.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggokanaal 67+ en het digitale Ziggokanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele RTV-Ridderkerk App.

Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk.