Radio en TV

My Own Army scoort demo van de maand

In het radioprogramma SensatieGeneratie is vanaf zaterdag 7 juli 2018 het nieuwe album van de band My Own Army demo van de maand. De nieuwe EP A Medicine Show van de alternative rockband is het resultaat van twee jaar muziek schrijven.

Het hele album is opgenomen, gemixt en gemasterd door Hans Pieters van The People’s Noise. Hans werkte eerder samen met bands als Gorefest, After Forever, Face Tomorrow en Epica. Inmiddels is Hans de vaste producer van de band en fungeert tijdens het opnameproces als een vijfde bandlid. De drums en bas zijn opgenomen in Studio Plug Unit en de gitaren en de zang in Excess Studio. De gitaarsolo’s werden opgenomen in de eigen studio van My Own Army.My Own Army bestaat uit de muzikanten: Herman de Kok (zang en gitaar), Vincent Hekkert (gitaar), Ferry Westdijk (bas) en Sven Spierings (drums). Meer informatie over de band is te vinden op hun website: www.myownarmy.nl.

Het radioprogramma SensatieGeneratie met presentator Arjan ’t Jong is wekelijks op de zaterdagavond te beluisteren tussen 20.00 en 21.00 uur. De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.