Radio en TV

Nelleke Groenenboom in ‘Praten met een Ridderkerker’

Het bekende radioprogramma ‘Praten met een Ridderkerker’ van Radio Ridderkerk is ook deze winter weer te beluisteren. Ook nu wordt een Ridderkerker aan de tand gevoeld over zijn of haar leven en betrokkenheid met Ridderkerk, waarbij doorgaans mooie en herkenbare anekdotes naar voren komen.

Zondag 30 januari 2022 is er weer een aflevering van het programma ‘Praten met een Ridderkerker’. Als gast is uitgenodigd Nelleke Groenenboom. Zij is geboren en getogen in Bolnes, bekend uit het onderwijs en zeer actief voor onder andere de Oudheidkamer. Presentator van het programma is Aad Hoogendijk. Het programma is te beluisteren vanaf 13.00 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.