Radio en TV

Nieuw radioprogramma ‘Het onwankelbare Woord’

Radio Ridderkerk zendt vanaf zondag 5 december tussen 08.00 en 09.00 uur het nieuwe programma ‘Het onwankelbare Woord’ uit, dat wordt verzorgd door House of Worship Hulanda. Een programma gevuld met lofprijs en aanbiddingsmuziek, en altijd het krachtige Woord van God. Het programma is voortaan iedere zondag van 08.00 tot 09.00 uur te beluisteren.

Luister en zing mee met ons en wees bemoedigd door het onwankelbare Woord van God. Voorgangers Chesron en Juraima Richardson zijn ervan overtuigd dat dit programma een zegen zal zijn voor Nederland.

Voor meer informatie kunt u zich richten tot onze website en sociale pagina’s: instagram & facebook.

Wilt u een dienst live bijwonen, dat kan natuurlijk altijd.
Elke zondag bent u welkom in de kerk. De diensten zijn van 14:00 – 15:30 uur op het adres Pretoriusstraat 56, 2987AK in Ridderkerk-Bolnes. In verband met corona maatregelen dient u zich tijdelijk aan te melden voor het live bijwonen van de diensten. U kunt zich op de volgende link aanmelden:https://howhulanda.org/aanmeldingsformulier/

Al onze erediensten, bijbelstudies, kinderdiensten en Music video’s staan ook op ons YouTube kanaal. Abonneer je op ons YouTube-kanaal en druk op de notificatiebalk om onze meest recente video’s te bekijken.