Radio en TV

Nieuwe aflevering met Ridderkerks nieuws in ‘Dit is Ridderkerk’

Dit is Ridderkerk” is het wekelijkse tv-journaal bij RTV-Ridderkerk. In de komende weken wordt dit programma als pilot uitgezonden.

In deze vierde aflevering besteden we aandacht aan de Kranslegging op de Donckselaan, het afscheid van burgemeester Anny Attema, de 25ste Draai Rond de Kraai, Open Molendag en de installatie van de nieuwe burgemeester Marco Oosterwijk. Het programma wordt deze keer gepresenteerd door Arjan ‘t Jong.

Dit is Ridderkerk wordt vanaf woensdag 17 mei tot en met vrijdag 19 mei 2023 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op de oneven heel uur. Het programma is dan dagelijks te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.