Radio en TV

Ontwikkeling Winkelhart Ridderkerk in Prettig weekend

Onlangs werd officieel bekend dat er een grote Lidl supermarkt komt in winkelcentrum Ridderhof 2 in het Winkelhart Ridderkerk. Maar er zijn nog meer ontwikkelingen in voorbereiding om het winkelgebied aantrekkelijker te maken. Bestaande winkels zijn tijdelijk of permanent verhuisd, renovatie van de Ridderhof en nog veel meer andere zaken.

Zaterdag 3 april 2021 komt Ruud Scheenjes, bestuurslid BIZ Winkelhart Ridderkerk, naar de studio om uitgebreid te vertellen over de ontwikkelingen in het centrum. Dit alles in het radio programma Prettig weekend.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Luister dan elke zaterdag naar Prettig Weekend van 10:00 tot 12:00 uur of luister naar de herhaling op de maandagavond van 19.00 tot 21.00 uur via RTV Ridderkerk. Terugluisteren is ook mogelijk via ‘Uitzending gemist’ in de app of op de site.