Radio en TV

Opening van verzorgingshuis Reyerheem 1982 op TV Ridderkerk

In 1982 is er een leuke film gemaakt waarin de bouw en opening van het verzorgingshuis Reyerheem naar voren komen. De officiële opening van de Reyerheem in Drievliet werd de toenmalige prinses Juliana gedaan. Burgemeester Verplanke heet haar dan ook van harte welkom in Ridderkerk. In het gastvriendelijke Reyerheem kunnen ouderen terecht voor allerlei vormen van zorg- en dienstverlening; van lichte ondersteuning tot intensieve zorg.

Deze film is te zien bij RTV-Ridderkerk vanaf maandag 3 oktober tot en met vrijdag 7 oktober 2022 telkens op de oneven uren, vanaf 15.00 uur tot en met 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.