Radio en TV

Optreden Electric Blues op RTV-Ridderkerk

Afgelopen donderdagavond 30 september 2021 konden muziekliefhebbers weer genieten van een live-optreden in het radioprogramma Bluezy. Te gast was de formatie Electric Blues honors Cuby + Blizzards. Presentator Nico Bravenboer kon terugkijken op een bijzonder optreden, want alle favoriete Cuby-songs werden wel gespeeld.

Een samenvatting van het optreden is te zien op TV Ridderkerk van vrijdag 8 oktober tot en met zondag 10 oktober 2021 dagelijks op het hele uur van 13.00 uur tot en met 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: rtvridderkerk.nl.

Foto’s: Dick v.d. Wilt