Radio en TV

Optreden Lapré band live via RTV-Ridderkerk

Op vrijdag 10 september 2021 speelt de Ridderkerkse Lapré band live in het kader van de serie SER-zomeravondconcerten onder de pagode van winkelcentrum De Ridderhof op het Sint Jorisplein.

Deze bekende funk, rock en coverband, die al weer bijna 25 jaar bestaat gaat zich weer opmaken voor een muzikaal feestje. De band bestaat uit Marcel Lapré (bas), Hans Lapré (slaggitaar), Ray Kuiper (drums), Deef Kuiper (zang), Ko van Doorn (toetsen) en Michel Saythapi (gitaar). Meer informatie over band is te vinden op hun website lapreband.nl.

Voor de thuisblijvers is het mogelijk om er ook bij te zijn. RTV-Ridderkerk zal het optreden live uitzenden op het YouTube kanaal, te volgen via de website: rtvridderkerk.nl.