Radio en TV

‘Orgelklanken’ nieuw op zondagavond bij Radio Ridderkerk

Bij Radio Ridderkerk was op zondagavond jarenlang het programma ‘Zomaar voor u’  te beluisteren. Dit programma werd samengesteld en gepresenteerd door Emmy Mulder. Na ruim 33 jaar programma’s maken heeft Emmy besloten te stoppen. Een gemis voor omroep en luisteraar. Gelukkig is er opvolging. Vanaf zondagavond 8 mei 2022 is er tussen 21.00 en 22.00 uur een nieuw programma op de radio te horen: ‘Orgelklanken’.

Presentator en samensteller Wilfred Appeldoorn laat veel orgelmuziek horen en hij informeert ook  over de orgels en organisten. Op termijn zullen ook organisten te gast zijn in het programma. Aangezien er veel orgelliefhebbers in Ridderkerk zijn hopen we dat de luisteraars veel plezier aan dit uurtje met orgelklanken zullen beleven. ‘Orgelklanken’  is om de veertien dagen te beluisteren.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.