Radio en TV

Paasviering 2022 De Driemaster op TV Ridderkerk

Op donderdag 14 april 2022 plaatst basisschool De Driemaster uit Ridderkerk haar online-paasviering op hun YouTube-kanaal voor iedereen die het zien en horen wil.

Ook RTV-Ridderkerk zal deze Paasviering uitzenden van donderdag 14 april tot en met zondag 17 april 2022 om 14.00, 17.00 en 20.00 uur.

Ouders, leerlingen en personeelsleden van De Driemaster zijn op verschillende momenten samengekomen en hebben zo een mooie Paasvideo gemaakt met en voor elkaar.

Op eigentijdse wijze neemt de Driemaster u mee tijdens deze viering met muziek, gedichten en verhalen.

Viert u mee? De Driemaster wenst u allen een goed en gezegend Paasfeest toe!

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.