Radio en TV

Paul Revere & the Raiders in ‘The Story Of’

Op zondag 19 augustus wordt tussen 17.00 en 18.00 uur weer een nieuwe aflevering van het radioprogramma ‘The Story Of’ uitgezonden bij Radio Ridderkerk.

De Amerikaanse rockband Paul Revere & the Raiders staat centraal in deze aflevering. Met name in Canada en Amerika was deze band uit San Francisco zeer populair in de jaren ’60 en ’70. In Nederland hadden ze slechts 1 hit in 1969 met het liedje ‘Let Me’, dat op nummer 12 in de Veronica top 40 belandde.

Het programma wordt samengesteld door Frank Stoute, Roel van den Oever, Bob den Breeijen en Kees de Klerk.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.