Radio en TV

Perry Zuidam in Lekker Hollands

Op vrijdag 27 juli is er tussen 17.00 en 19 00 uur weer een nieuwe aflevering van het radioprogramma Lekker Hollands bij Radio Ridderkerk.

Presentator Richard Veen ontvangt in de uitzending de zanger Perry Zuidam. Hij komt in de studio langs om te praten over de succes volle singles ‘Jij kunt niet altijd 16 zijn’ en zijn nieuwe hit ’Zwoele Zotte Zomer’.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet:  www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 36, Ziggo met CL+ module op kanaal 336, KPN kanaal 1077, Tele2, Vodafone en via de APP ‘De Lokale Omroep’.