Radio en TV

Peter Gouweloos bakt bosbessenmuffins

Op dinsdag 22 februari 2022 was banketbakker Peter Gouweloos weer te gast in het radioprogramma Seniorentijd. Peter vertelt maandelijks in het programma over een recept, dat op eenvoudige wijze ook in de eigen thuiskeuken gemaakt kan worden.

In deze tweede aflevering geeft Peter handige tips om een op een hele eenvoudige manier overheerlijke bosbessenmuffins te maken.

Mocht u het gemist hebben, geen nood, want alle recepten worden na afloop toegevoegd aan onze speciale podcast pagina.

Seniorentijd is wekelijks te beluisteren bij Radio Ridderkerk op de dinsdagmorgen tussen 10.00 en 12.00 uur en wordt herhaald op de vrijdagmorgen tussen 10.00 en 12.00 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.