Radio en TV

Pieter Boele en de zeezenders op Radio Ridderkerk

Deze week is Pieter Boele te gast in het programma de Oude Krakers. Hij komt meepraten over de muziek uit de gloriejaren van de zeezenders van weleer, met een voorkeur voor Veronica. Hij zal ook vertellen wat de zenders voor hem betekend hebben, en DJ Lex Harding in het bijzonder. In het programma zijn ook fragmenten te beluisteren van die oude zeezenders.

Het programma de Oude Krakers wordt gepresenteerd door Aad Hoogendijk en is te beluisteren woensdagavond 17 november van 20.00 tot 22.00 uur. Oude Krakers wordt herhaald op de donderdagmiddag van 15.00 tot 17.00 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.