Radio en TV

Politiek Café bij Radio Ridderkerk

Aanstaande zaterdag 16 juni is er weer een nieuwe aflevering van het programma Politiek Café tussen 12.00 en 13.00 uur bij Radio Ridderkerk. Het programma wordt gepresenteerd door Eric Harreman, die met de Ridderkerkse politiek partijen de stand van zaken door zal nemen.

Uiteraard wordt er teruggeblikt op de afgelopen donderdagavond gehouden gemeenteraadsvergadering. Bezoekers zijn welkom in de kantine van Radio Ridderkerk om deze live uitzending mee te maken, maar dienen voor 12.00 uur plaats te nemen. De studio van Radio Ridderkerk is gevestigd aan de Jhr. de S. Lohmanstraat 1.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.