Radio en TV

Praten met een Ridderkerker gaat op herhaling

Het bekende radioprogramma ‘Praten met een Ridderkerker’ van Radio Ridderkerk is ook deze zomer weer te beluisteren. Ook nu weer wordt een Ridderkerker aan de tand gevoeld over zijn of haar leven en betrokkenheid met Ridderkerk, waarbij doorgaans mooie en herkenbare anekdotes naar voren komen.

Komende zondag 14 juli wordt alvast wekelijks gestart met de herhalingen van afgelopen seizoen. Alle afleveringen zijn nog één keer te horen. Van predikant tot burgemeester, van treintjes fan tot import, allemaal komen ze langs… Vanaf oktober kunt u weer nieuwe afleveringen verwachten.

Presentator van het programma is Aad Hoogendijk. Het programma is te beluisteren vanaf 13.00 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.