Radio en TV

‘Prettig Weekend’ onderzoekt Ridderkerk in Corona-crisis

Op zaterdag 18 april wordt een nieuwe aflevering gemaakt bij Radio Ridderkerk van het actualiteitenprogramma ‘Prettig Weekend’.

In de uitzending horen we hoe het er bij het afvalverwerkingsstation aan toe gaat met alle drukte van de afgelopen weken. Vorige week spraken wij met Dyonisios Sofronas van Aardoom Hoveniers over klein tuinonderhoud. Zaterdag vertelt hij over de grote tuinklussen, die we nu mooi kunnen doen. De heer Meilink van het Farelcollege vertelt over de stand van zaken in het voortgezet onderwijs. Fysiotherapeut Jan Bakker gaat ons uitleggen hoe we kunnen voorkomen dat we na de crisis allemaal naar de fysio moeten. Mevrouw Ria Keijzer-Meeuwse van de Protestantse gemeente Bolnes spreekt haar wekelijkse aflevering van Troostradio.

Het programma is te beluisteren op zaterdag 18 april tussen 10.00 en 12.00 uur. De presentatie en techniek worden verzorgd door Aad Hoogendijk en Eric Harreman, die gescheiden door het glas het programma brengen.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van RTV-Ridderkerk.