Radio en TV

Primeur van nieuwe album John Kerr

In de afgelopen 30 jaar zijn de elektronische klanken van John Kerr vaak te horen geweest bij Radio Ridderkerk. Ook was John regelmatig te gast en speelde Live in “Straks….als de nacht valt”….wanneer er weer een nieuw album uitkwam. (kijk op www.johnkerr.nl voor zijn complete catalogus) .

Na een periode van stilte, mede door zijn ziekte, is John de afgelopen tijd druk bezig geweest in zijn studio en gekomen met nieuwe albums en heeft ook weer Live opgetreden.

RTV Ridderkerk heeft van “Prelude to a Requiem” de wereldprimeur gekregen om dit als eerste station in de wereld te mogen draaien.

Op vrijdagavond 17 augustus zullen de eerste 2 tracks te horen zijn tussen 23.00 en 24.00 uur. Liefhebbers komen in deze uitzending en de weken erna  helemaal aan hun trekken, omdat er van John naast de nieuwe klanken bijzondere opnamen van hem te horen zullen zijn. Augustus is dus echt John Kerr maand.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.