Radio en TV

Radio Ridderkerk viert Koningsdag

Woensdag 27 april staat bij Radio Ridderkerk in het teken van Koningsdag. De aftrap wordt al om 08.00 uur gedaan in het programma Ochtendhumeur met Ronald Koers, Marco de Vroed en Fred Willemstein. Daarna vervolgt Radio Ridderkerk viert Koningsdag met presentator Celwin Frenzen met een aantal verslaggevers, die langs gaan bij de activiteiten in Ridderkerk. Zo wordt er aandacht besteed aan het Carillionspel bij het gemeentehuis en wordt de vernieuwde Aubade op het Koningsplein live uitgezonden. Verder kunnen er diverse live verslagen van activiteiten in de gemeente worden verwacht.

Na 13.00 uur wordt de uitzending vervolgd met een gezamenlijk radioprogramma verzorgd door diverse lokale omroepen uit de regio, natuurlijk inclusief Radio Ridderkerk, samen met Radio Rijnmond. Deze uitzending duurt tot 17.00 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.