Radio en TV

Ragged Them Dirty live bij Bluezy

In het radioprogramma Bluezy is op donderdag 13 december om 20.00 uur de formatie Ragged Them Dirty in de studio. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontvangt in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview wordt er ook live opgetreden.

Ragged Them Dirty speelt in de stijl van onder andere Kenny Wayne Shepherd, The Hoax, Joe Bonamassa. Ook transformeren we oude blues nummers naar onze stijl van blues. Ragged Them Dirty staat voor een stuk ruige blues waarbij de gitaarsolo’s en bluesharpsolo’s om de oren vliegen en een lekker stationair lopende dieselmotor als ritme sectie. Met andere woorden gewoon ruige recht toe recht aan blues. De band bestaat uit zanger/bluesharp Hijmen van Valen, drummer Edward van Gent, Rythm gitaar/solo Michael Fortuin, Rythm gitaar/solo Peter Neubauer en basgitaar Aad Lodder.

De studio van Radio Ridderkerk is gevestigd aan de Jhr. de S. Lohmanstraat 1 en de entree is gratis.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl .

Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.